Search results

153 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Lausunto Itä-Lappiin perustettavia valtion luonnonsuojelualueita koskevista asetusluonnoksista
Luonto-Liitto esittää parannuksia Itä-Lappiin perustettavien valtion luonnonsuojelualueiden rajauksiin.
Located in Ajankohtaista
Maanomistajat voivat luoda sudelle suojelualueita
Susitoimintapäivän osallistujat haluavat kiinnittää huomiota maanomistajien oikeuteen säädellä metsästystä maillaan.
Soidensuojeluohjelma mahdollista vielä pelastaa
Ympäristöministeri Sanni Grahn-Laasonen ei kertonut tänään Helsinkiin koolle kutsumansa suopäivän päätteeksi ratkaisuaan tai edes aikataulua soidensuojelulle. Suomen luonnonsuojeluliitto ja Luonto-Liitto jättivät ministerille ennen tilaisuutta ratkaisuehdotuksensa soidensuojeluohjelman toteuttamiseksi vielä tällä hallituskaudella.
Luonto-Liitto vaatii vaihtoehtoja susien tappamiselle
Luonto-Liiton susiryhmä ei hyväksy kaatolupien myöntämistä susille nykytilanteessa, sillä Suomen susikanta ei ole kestävällä tasolla.
Luonto-Liitto vaatii vaihtoehtoja susien tappamiselle
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Yksinkertaistava uutisointi hankaloittaa kokonaiskuvan muodostamista ilmastonmuutoksesta
Luonto-Liitto kommentoi Helsingin Sanomien uutista, jossa käsiteltiin ilmastonmuutosta metsätaloudelle hyödyllisenä ilmiönä.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet / Ajankohtaista
Kuluttajien energianeuvontaa ei saa lakkauttaa
Luonto-Liitto, Greenpeace, Ilmastovanhemmat, Maan ystävät, Suomen luonnonsuojeluliitto ja WWF Suomi vetosivat keskiviikkona 1. lokakuuta hallitukseen ja Energiavirastoon valtakunnallisen kuluttajien energianeuvonnan säilyttämiseksi.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Ympäristöjärjestöt vetoavat: Valtakunnallista kuluttajien energianeuvontaa ei saa lakkauttaa
Luonto-Liitto, Greenpeace, Ilmastovanhemmat, Maan ystävät, Suomen luonnonsuojeluliitto ja WWF Suomi vetoavat hallitukseen ja Energiavirastoon.
Ympäristö- ja kehitysjärjestöjen kirje pääministeri Alexander Stubbille
Euroopan energiatulevaisuus ja ilmastotavoitteet vuodelle 2030 linjataan lokakuussa. On tärkeää, että jo loppuviikon Eurooppa-neuvosto vauhdittaa riittävien ja reilujen tavoitteiden asettamista
21 luonnonsuojelujärjestöä vaatii yhteispohjoismaista suurpetokantojen hoitoa
21 luonnonsuojelujärjestöä Suomesta, Ruotsista ja Norjasta vetoaa tänään yhdessä maidensa hallituksiin, jotta uhanalaisten suurpetojen kantojen hoito suunniteltaisiin jatkossa yhteispohjoismaisesti. Järjestöillä on kaikkiaan yli 650 000 jäsentä ja tukijaa. Yhteinen kannanhoito on järjestöjen mielestä aloitettava sudesta, jonka suojelutilanne on suurpedoista huonoin niin Suomessa, Ruotsissa kuin Norjassakin.