Search results

207 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Metsäryhmä
Luonto-Liiton metsäryhmä edistää metsiensuojelua koko maassa Hangosta Utsjoelle ja myös Suomen lähialueilla. Kartoitamme arvokkaita metsäalueita, kirjoitamme suojeluesityksiä, osallistumme aktiivisesti metsäpolitiikkaan sekä ympäristöjärjestöjen yhteiseen metsäkampanjointiin. Lisäksi järjestämme kursseja, retkiä, leirejä ja mielenosoituksia sekä kouluille metsäopetusta. Liity kirjavaan joukkoomme ja pelasta Suomen metsät! Ryhmä tekee työtä arvokkaiden luontoalueiden suojelemiseksi ja estää metsä- ja suoluonnon kannalta tuhoisia maankäyttöhankkeita. Metsien monimuotoisuutta uhkaa erityisesti metsätalous, mutta monilla alueilla myös esimerkiksi rakentamispaineet. Metsäryhmä kerää tietoa ja kouluttaa, ottaa kantaa ja osallistuu metsäkeskusteluun. Jokainen arvokkaan metsän hakkuu on liikaa.
Metsäryhmän valtakunnallinen tapaaminen
Luonto-Liiton valtakunnallinen metsäryhmä kokoontuu hengailemaan Tampereelle 30.10.
Located in Tapahtumat
Metsäyhtiö Tornator tuhoaa korvaamatonta metsäaluetta
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Metsäyhtiöiden ja valtion muutettava asennettaan Etelä-Suomen metsien suojeluun
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Metsiensuojeluongelmat ratkaistava toimenpiteillä, ei mielikuvilla - Luonto-Liitto kaipaa metsiensuojeluun tekoja mielikuvamarkkinoinnin sijaan
METSO-ohjelma meni viherpiipertelyksi
Mielenilmaus jatkuu Oulun Sanginjoen metsässä
Mielenosoittajat vaativat Metsähallituksen tulostavoitteen kohtuullistamista
Luonto-Liiton metsäryhmä järjestää tänään 13.2.2019 mielenosoituksen maa- ja metsätalousministeriön edustalla Hallituskadulla Helsingissä.
Mielenosoittajat vastustavat hakkuita Lapinjärvellä
Mielenosoittajat vastustavat parhaillaan Luonnonvarakeskuksen (Luke) eilen käynnistämiä hakkuita Lapinjärven Ilveskallion ympäristössä.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Mielenosoitus Helsingin metsien ja viheralueiden puolesta 26.10.
Helsingin yleiskaavaehdotus uhkaa kaupunkiluonnon monimuotoisuutta ja kaupunkilaisten virkistysalueita, mukaan lukien merkittäviä kulttuuriympäristöjä.