Search results

18 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Itämeriryhmän piste lasten Kutitus-taidefestivaaleilla
Luonto-Liiton Itämeriryhmä oli mukana lasten taidefestivaali Kutituksessa 3.-7.10.2018 Espoon Kulttuurikeskuksella. Pisteellämme osallistujat pääsivät mm. ihmettelemään Itämeren lajistoa sekä onkimaan meriroskia.
Located in Itämeri / Ajankohtaista
Itämerijaosto valittiin mukaan Meriroskahaasteen 10 finalistin joukkoon
Itämerijaoston ehdotus meriroskan vähentämiseksi valittiin mukaan Suomen ympäristökeskuksen järjestämän Meriroskahaasteen 10 finalistin joukkoon.
Located in Itämeri / Ajankohtaista
Luonto-Liiton Kevätpäivät 2018
Valtakunnallinen teema- ja virkistysviikonloppu kaikille luontoliittolaisille ja muille kiinnostuneille.
Located in Tapahtumat
Laajoja hakkuita suunnitellaan Helsingin Keskuspuistoon – Luonto-Liitto lyttää suunnitelman
Rakennusvirasto suunnittelee mittavia hakkuita Helsingin Keskuspuistoon. Aiotuilta hakkuukohteilta löytyi äärimmäisen uhanalaiseksi luokiteltua lahokaviosammalta ja liito-oravan elinpiiri. Luonto-Liitto vaatii hakkuusuunnitelmien keventämistä ja luontoarvojen tarkempaa selvittämistä. Järjestön aktivistit merkitsivät hakkuukohteita kylteillä maastoon lauantaina 21.11.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Kuva Troff document (with manpage macros) Kylttitempaus Helsingin Keskuspuistossa 21.11.2015
Luonto-Liiton metsäryhmän aktiivit merkitsivät Helsingin kaupungin suunnittelemia hakkuita metsään Keskuspuistossa 21.11.2015. Kuva: Sonja Martikainen
Located in kuvat / tiedotekuvat
Mari Nyyssölä-Kiisla on susiryhmän uusi puheenjohtaja
Susiryhmän puheenjohtaja on vaihtunut Tea Tawastin jäätyä pois tehtävästä uusien tuulien myötä. Uutena puheenjohtajana on aloittanut Mari Nyyssölä-Kiisla.
Located in Blogi
Liittokokous 2015 ja jäsenhankintatyöpaja
Liittokokouksen lisäksi Katri Silvosen vetämä jäsenhankintatyöpaja. Tarkempi aika tulossa.
Luonto-Liitto Maailma kylässä -festivaaleilla
Luonto-Liitto on mukana festivaaleilla yhdessä Suomen luonnonsuojeluliiton kanssa. Ilmoittaudu mukaan esittelemään Luonto-Liiton toimintaa. Ilmoittautumiset sami.saynevirta@luontoliitto.fi
Liittovaltuuston kevätkokous 2015
Tervetuloa liittovaltuuston kevätkokoukseen Luonto-Liiton keskustoimistolle!
Located in Tapahtumat
Pohjoismaiden neuvoston ympäristöpalkinnon saaja metsäaktivisti Olli Manninen vaatii lisää resursseja metsien suojeluun
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet