Search results

47 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Luonto-Liitto ja SLL Kainuu vaativat Metsähallitusta keskeyttämään hakkuut Hossan kansallispuiston rajalla
Metsähallitus on aloittanut hakkuut Hossan kansallispuistoon rajautuvissa vanhoissa metsissä Pistonlehdontien varressa. Luontojärjestöjen alueelle tekemän maastokäynnin perusteella hakattavaksi on osoitettu luonnontilaisen kaltaisia, runsaslahopuustoisia vanhoja metsiä. Luonto-Liitto ja Suomen luonnonsuojeluliiton Kainuun piiri vaativat, että Metsähallitus noudattaa virallista strategiaansa ja lopettaa luonnon monimuotoisuudelle arvokkaiden vanhojen metsien hakkuut valtion mailla.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Metsähallitus kokeilee jatkuvapeitteistä kasvatusta – ympäristöjärjestöt toivovat pikaista avohakkuista luopumista
Jatkuvapeitteisen kasvatuksen menetelmän kokeileminen valtion metsissä on askel eteenpäin. Avohakkuita on kuitenkin alettava vähentää välittömästi, vaativat Avohakkuut historiaan -kansalaisaloitteen käynnistäneet järjestöt.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Kuva Troff document (with manpage macros) Kylttitempaus Helsingin Keskuspuistossa 21.11.2015
Luonto-Liiton metsäryhmän aktiivit merkitsivät Helsingin kaupungin suunnittelemia hakkuita metsään Keskuspuistossa 21.11.2015. Kuva: Sonja Martikainen
Located in kuvat / tiedotekuvat
Suot ovat Suomen kansallisaarre – vain hölmö polttaa aarteensa savuna ilmaan
Ympäristöjärjestöt: Pallas-lakimuutoksen käsittely keskeytettävä
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Ympäristöjärjestöt vaativat metsäyhtiöiltä kunnollisia suojelutoimia Etelä-Suomeen
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Järjestöt yrittävät estää Metsähallituksen hakkuut arvokkailla Oulujärven retkeilysaarilla
Metsähallitus suunnittelee aloittavansa mittavat hakkuut Kainuussa Oulujärven retkeilyalueeseen kuuluvissa Kuostonsaaressa ja Kaarresalossa. Suomen luonnonsuojeluliitto jätti tänään aiheesta vireillepanoesityksen, jossa se vaatii Pohjois-Pohjanmaan ELY-keskusta puuttumaan hakkuisiin. Luonto-Liitto ja Suomen luonnonsuojeluliitto vaativat, että Metsähallitus jättää arvokkaat saaret hakkaamatta.