Search results

92 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Oikeus olla susi – kaksikymmentä vuotta sudensuojelua
Kaksikymmentä vuotta sitten ryhmä aktiivisia opiskelijoita ja opettajia päätti, että suden huonolle asemalle Suomessa on tehtävä jotain. Ryhmä halusi vaikuttaa susipolitiikkaan ja ottaa osaa petokeskusteluun.
Oikeus olla susi – kaksikymmentä vuotta sudensuojelua
Susiryhmä kokoontuu 22.10.
Perhon susien salametsästys suunnitelmallista
Vuonna 2013 Perhossa tapahtuneen susien salakaatojen oikeuskäsittely alkoi eilen valmisteluistunnolla Kokkolan käräjäoikeudessa.
Perhon susien salametsästys suunnitelmallista
Luonto-Liitto onnittelee Mervi Laaksosta tiedonjulkistamisen valtionpalkinnosta
Luonto-Liiton susiryhmän puheenjohtajana 2005–2007 toimineelle biologi Mervi Laaksoselle on myönnetty tiedonjulkistamisen valtionpalkinto viime vuonna julkaistusta Susi-tietokirjasta.
Luonto-Liitto onnittelee Mervi Laaksosta tiedonjulkistamisen valtionpalkinnosta
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Susiryhmä luovuttaa Euroopan komissiolle vetoomuksen Suomen susikannan pelastamiseksi
Luonto-Liiton susiryhmä luovuttaa perjantaina (20.6.2014) vetoomuksen Suomen susien puolesta Euroopan komission ympäristöasioiden pääosaston johtaja Aurel Ciobanu-Dordealle. Vuoden 2013 aikana yli 11 000 nimeä keränneessä kansainvälisessä vetoomuksessa Demand EU take action to save the endangered wolf in Finland vaaditaan EU:lta toimia Suomen susikannan pelastamiseksi.
Located in Blogi
Luonto-Liiton susiryhmä esittää petokorvausjärjestelmän täysremonttia poronhoitoalueella
Petokorvausjärjestelmä kaipaa uudelleenarviointia, esittää Luonto-Liiton susiryhmä. Nykyisellään järjestelmä ei toimi, sillä Lapin susikannan romahdettua metsästyspaineet kohdistuvat nyt uhanalaiseen ahmaan.
21 luonnonsuojelujärjestöä vaatii yhteispohjoismaista suurpetokantojen hoitoa
21 luonnonsuojelujärjestöä Suomesta, Ruotsista ja Norjasta vetoaa tänään yhdessä maidensa hallituksiin, jotta uhanalaisten suurpetojen kantojen hoito suunniteltaisiin jatkossa yhteispohjoismaisesti. Järjestöillä on kaikkiaan yli 650 000 jäsentä ja tukijaa. Yhteinen kannanhoito on järjestöjen mielestä aloitettava sudesta, jonka suojelutilanne on suurpedoista huonoin niin Suomessa, Ruotsissa kuin Norjassakin.