Search results

119 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Oikeus olla susi – kaksikymmentä vuotta sudensuojelua
Kaksikymmentä vuotta sitten ryhmä aktiivisia opiskelijoita ja opettajia päätti, että suden huonolle asemalle Suomessa on tehtävä jotain. Ryhmä halusi vaikuttaa susipolitiikkaan ja ottaa osaa petokeskusteluun.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Mielenosoitus yhdistää rauhan- ja ympäristöväen
Perjantaina 24. lokakuuta Helsingissä järjestetään YK:n päivänä yhteinen ympäristö- ja rauhanliikkeiden mielenosoitus. Kokoontuminen tapahtuu kello 16 Eduskuntatalolla, josta mielenosoituskulkue lähtee liikkeelle kello 17. Kulkue kiertää keskustassa Mannerheimintien, Aleksanterinkadun, Mikonkadun ja Kaivokadun kautta. Osana tapahtumaa ympäristö- ja rauhanjärjestöt nostavat esille ajankohtaisia vaatimuksia.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Vapaakauppasopimukset uhkaavat ympäristöä, kansalaisoikeuksia ja demokratiaa
Luonto-Liitto järjestää huomenna yhdessä monien muiden järjestöjen ja tahojen kanssa TTIP-, CETA- ja TISA -vapaakauppaneuvotteluiden vastaisen toimintapäivän.
Susiryhmä kokoontuu 22.10.
Susiryhmä kokoontuu 21.5.
Susiryhmä kokoontuu 16.4.
Susiryhmä kokoontuu 19.3.
Eläköön sudet - valtakunnallinen susitoimintapäivä
Susiryhmä järjestää 5. huhtikuuta suden suojelun kehittämiseen keskittyvän valtakunnallisen toimintapäivän.
Located in Blogi
Talviluontoleirit Nuuksiossa kutsuvat! Ilmoittaudu nyt!
Luonto-Liiton Uudenmaan piiri järjestää lasten luontoleirin 18.-21.2.2014 ja perheleirin 21.-23.2.2014.
Located in Ajankohtaista
Luonto-Liitto ja Eetti koristelivat romukuusen Helsingin Asema-aukiolle
Kuusi-installaatio kehottaa joulumielistä ohikulkijaa harkitsemaan ostojaan ja kierrättämään elektroniikkaromunsa oikein sekä pohtimaan, millaisia tarinoita elektronisten joululahjojen taakse kätkeytyy.
Located in Ajankohtaista