Search results

197 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Metsäkartoituskurssi Nuuksiossa 12.-14.5.2017
KURSSI ON TÄYNNÄ.
Located in Ajankohtaista
Järjestöt yrittävät estää Metsähallituksen hakkuut arvokkailla Oulujärven retkeilysaarilla
Metsähallitus suunnittelee aloittavansa mittavat hakkuut Kainuussa Oulujärven retkeilyalueeseen kuuluvissa Kuostonsaaressa ja Kaarresalossa. Suomen luonnonsuojeluliitto jätti tänään aiheesta vireillepanoesityksen, jossa se vaatii Pohjois-Pohjanmaan ELY-keskusta puuttumaan hakkuisiin. Luonto-Liitto ja Suomen luonnonsuojeluliitto vaativat, että Metsähallitus jättää arvokkaat saaret hakkaamatta.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Luonto-Liiton susiryhmä esittää petokorvausjärjestelmän täysremonttia poronhoitoalueella
Petokorvausjärjestelmä kaipaa uudelleenarviointia, esittää Luonto-Liiton susiryhmä. Nykyisellään järjestelmä ei toimi, sillä Lapin susikannan romahdettua metsästyspaineet kohdistuvat nyt uhanalaiseen ahmaan.
Located in Blogi
Saamelaisten porotalous ja suurpedot
Millään alkuperäiskansalla ei ole oikeutta poistaa kotoperäistä lajia sen luontaiselta elinalueelta (Suomenkielinen käännös Aftonbladetissa 25.4.2013 ilmestyneestä artikkelista)
Located in Blogi
Ympäristöjärjestöt: Hossan kansallispuistoa ollaan vesittämässä
Hallitus esittää metsästyksen laajaa sallimista Hossaan perustettavassa kansallispuistossa. WWF:n, BirdLifen ja Luonto-Liiton mukaan tämä olisi alueen luonnonsuojelutavoitteiden vastaista, vähentäisi kansallispuiston houkuttelevuutta ja saattaisi pienentää sen aluetaloudellisia hyötyjä.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Metsähallituksen hakkuut Paljakan luonnonpuiston ympäristössä keskeytettävä
Valtion metsiä hallinnoivan Metsähallituksen metsätalousyhtiö hakkaa parhaillaan arvokkaita luonto- ja retkeilyalueita Paljakan luonnonpuiston lähistöllä Puolangalla Kainuussa. (21.11.2017)
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Malminkartanon koululaiset runoilivat uhanalaisesta lähimetsästään
Koululaisten lempipaikkoja lähimetsässä esittelevä Minun Kartanonmetsäni -näyttely on avoinna Malminkartanon kirjastossa.