Search results

140 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Susiryhmä kokoontuu 18.11.
Located in Blogi
Luonto-Liiton susiryhmä esittää petokorvausjärjestelmän täysremonttia poronhoitoalueella
Petokorvausjärjestelmä kaipaa uudelleenarviointia, esittää Luonto-Liiton susiryhmä. Nykyisellään järjestelmä ei toimi, sillä Lapin susikannan romahdettua metsästyspaineet kohdistuvat nyt uhanalaiseen ahmaan.
Saamelaisten porotalous ja suurpedot
Millään alkuperäiskansalla ei ole oikeutta poistaa kotoperäistä lajia sen luontaiselta elinalueelta (Suomenkielinen käännös Aftonbladetissa 25.4.2013 ilmestyneestä artikkelista)
Located in Blogi
Kynttilät syttyvät eläinystävien muistolle Taiteiden yönä
Eläinsuojeluliitto Animalia ja Luonto-Liiton susiryhmä kutsuvat ihmisiä sytyttämään kynttilän edesmenneiden eläinystävien muistolle Taiteiden yönä torstaina 22. elokuuta Kaisaniemen puistoon.
Luonto-Liitto kutsuu lapsiperheet eläytymään suden maailmaan
Suden silmin – löytöretki suden maailmaan -tapahtuma on kaiken ikäisille lapsille tarkoitettu seikkailu, jossa tutustutaan suteen ja sen elämään elämyksellisillä toimintapisteillä.
Luonto-Liitto kutsuu lapsiperheet eläytymään suden maailmaan
Located in Blogi
Luonto-Liitto kutsuu perheitä ja koiria hyväntekeväisyystempaukseen susien puolesta
Kävele susien puolesta -tempauksessa otetaan kantaa suden suojelun puolesta ja kerätään varoja kouluvierailujen järjestämiseksi.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Lapin nykymuotoinen porotalous uhkaa susien lisäksi alueen ympäristöä
Susia ja muita petoja on syytetty porotalouden heikosta tilasta väärin perustein. Kysymys on pohjimmiltaan porotalouden ja luonnonympäristön hyvinvoinnin välisestä ristiriidasta, jonka sovittaminen ei ole yksinkertaista. Luonto-Liiton susiryhmän kanta on, että ympäristön ja sen lajiston köyhdyttäminen tulee saada kuriin.
Located in Blogi
Luonto-Liitto: Norjan susijahti vaarantaa Skandinavian susikannan elinvoimaisuuden
Norjan laajamittainen susijahti vaarantaa koko Skandinavian susikannan elinvoimaisuuden. Norjan ilmasto- ja ympäristöministeriö on myöntänyt luvan tappaa 75 % Norjan susikannasta.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Luonto-Liitto vetoaa kansainvälisesti Suomen susien pelastamiseksi
Luonto-Liitto vetoaa nyt EU-tasolla Suomen susien puolesta. Susien ystäviä kannustetaan kirjoittamaan Euroopan komission ympäristökomissaari Karmenu Vellalle ja pyytämään komissiota puuttumaan tiukasti suden kannanhoidolliseen metsästykseen Suomessa.