Search results

92 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Matkanjärjestäjät sitoutuivat vastustamaan trofeemetsästystä
Kampanjointi villieläinten kasvatusta, trofeemetsästystä ja muuta villieläinten hyväksikäyttöä vastaan tuottaa tulosta. Useat johtavat Etelä-Afrikan matkanjärjestäjät ja safariyrittäjät ovat sitoutuneet vastustamaan villieläimiä hyväksikäyttäviä toimintamuotoja.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Suden määritelmä metsästettävänä riistalajina pitää muuttaa
Suden määritelmä metsästettävänä riistalajina pitää uudistaa lajin uhanalaisuuden takia. Sudet ovat Suomessa heikossa asemassa, eikä Maa- ja metsätalousministeriön petopolitiikka tue susikannan elpymistä.
Luonto-Liiton lausunto susikiintiöasetuksesta
Luonto-Liiton lausunto susikiintiöasetuksesta metsästysvuodelle 2015–2016.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Luonto- ja eläinjärjestöt vaativat suden tiukkaa suojelua poronhoitoalueelle
Luonto-Liitto ja Eurogroup for Animals esittävät EU:n suurpetofoorumille osoittamassaan kirjeessä suden luokittelemista tiukasti suojelluksi lajiksi koko Suomessa
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Luonto-Liiton susiryhmä ja Oikeutta eläimille keräävät nimiä EU:n susikantelun tueksi
Luonto-Liiton susiryhmä ja Oikeutta eläimille kannustavat ihmisiä allekirjoittamaan Euroopan komissiolle suunnatun vetoomuksen kannanhoidollisen metsästyksen lopettamiseksi ja rakentavamman susipolitiikan edistämiseksi Suomessa. Susi on Suomessa erittäin uhanalainen eläin, jonka kanta on Luonnonvarakeskuksen viimeisimmän arvion mukaan vain 220–245 yksilön suuruinen.
Eväitä suden suojeluun
Luonto-Liiton susiryhmän viesti päättäjille.
Susitoimintapäivän tunnelmia
Located in Blogi
Maanomistajat voivat luoda sudelle suojelualueita
Susitoimintapäivän osallistujat haluavat kiinnittää huomiota maanomistajien oikeuteen säädellä metsästystä maillaan.
Located in Blogi
Luonto-Liitto kanteli suden kannanhoidollisesta metsästyksestä Euroopan komissioon
Kantelussa todetaan, että kannanhoidollinen metsästys rikkoo Euroopan unionin luontodirektiiviä sekä perusteluidensa että toteutuksensa osalta. Susi kuuluu Suomessa luontodirektiivin liitteen IV tiukasti suojeltuihin lajeihin poronhoitoalueen ulkopuolella.
Ian Michlerin vierailu Luonto-Liitossa
Eteläafrikkalainen luonto-opas, toimittaja ja konsultti Ian Michler kävi tänään Luonto-Liiton toimistolla kertomassa Afrikassa harjoitettavasta trofeemetsästyksestä.