Search results

92 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Suomessa pitäisi olla vähintään 800 sutta, sanoo tuore ruotsalaistutkimus
Tukholman yliopiston kesällä julkaiseman tutkimuksen mukaan Suomessa pitäisi olla vähintään 800 sutta ja Ruotsissa 1200, jotta susikanta säilyisi elinvoimaisena.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Joka kuudes suomalaisista eurovaaliehdokkaista edistäisi eläinten hyvinvointia
Animalia, SEY ja Luonto-Liiton susiryhmä ovat mukana EU:n laajuisessa kampanjassa, jossa vaaleissa ehdolla olevia henkilöitä haastetaan tekemään lupauksia eläinten puolesta, mikäli he tulevat valituiksi parlamenttiin. Kampanja on osa eurooppalaisen eläinsuojelun kattojärjestö Eurogroup for Animalsin tekemää EU:n laajuista vaalityötä.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Luonto-Liiton susiryhmä järjestää mielenilmauksen Norjan susien puolesta
Luonto-Liiton susiryhmä järjestää perjantaina mielenilmauksen Norjan susien puolesta. Norjalaisen eläinoikeusjärjestö NOAH:n mukaan Norjan sudensuojelualueella elävistä susilaumoista kolme on päätetty ampua tämän ja ensi vuoden aikana.
Susiryhmä kokoontuu 22.10.
Located in Blogi
Luonto-Liitto vetoaa maa- ja metsätalousministeriöön Suomen susien pelastamiseksi
Kannanhoidollinen metsästys on sudenhoitosuunnitelman keskeisin ongelma
Luonto-Liitto pitää uutta sudenhoitosuunnitelmaa monelta osin puutteellisena uhanalaisen suden suojelun kannalta. Maa- ja metsätalousministeriö esitteli luonnoksen uudeksi hoitosuunnitelmaksi torstaina 18.12.2014.
Luonto-Liiton lausunto sudenhoitosuunnitelmasta
Luonto-Liitto on antanut Maa- ja metsätalousministeriölle lausunnon uudesta Suomen susikannan hoitosunnitelman luonnoksesta.
Located in Blogi
Perhon susien salametsästäjien tuomio liian lievä
Perhon salakaato-oikeudenkäynnistä annettiin tänään käräjäoikeuden tuomio, joka asettaa 12 syytetylle vuoden ja kahden kuukauden ehdollisen vankeusrangaistuksen sekä neljän vuoden metsästyskiellon törkeästä metsästysrikoksesta. Luonto-Liitto pitää salametsästäjille annettua tuomiota turhan lievänä.
Located in Blogi
Sudentappolupia vastaan osoitetaan mieltä Helsingissä, Joensuussa ja Tampereella
Luonto-Liiton susiryhmä järjestää yhdessä muiden ympäristö- ja eläinjärjestöjen kanssa Eläköön sudet! -mielenosoituksen sudentappolupia ja maa- ja metsätalousministeriön susipolitiikkaa vastaan.
Located in Blogi
Aikuisten susien kuolemat kertovat sudenkaatolupien kohdentamisen epäonnistumisesta