Search results

140 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Joka kuudes suomalaisista eurovaaliehdokkaista edistäisi eläinten hyvinvointia
Animalia, SEY ja Luonto-Liiton susiryhmä ovat mukana EU:n laajuisessa kampanjassa, jossa vaaleissa ehdolla olevia henkilöitä haastetaan tekemään lupauksia eläinten puolesta, mikäli he tulevat valituiksi parlamenttiin. Kampanja on osa eurooppalaisen eläinsuojelun kattojärjestö Eurogroup for Animalsin tekemää EU:n laajuista vaalityötä.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Eurooppalaiset sudensuojelujärjestöt eivät hyväksy metsästystä osana suden kannanhoitoa
European Alliance for Wolf Conservation -sudensuojeluverkosto kokoontui viikonloppuna Helsingissä edistämään konkreettisia toimia suden elämän turvaamiseksi koko Euroopassa. Tapaamisen yhteydessä laadittiin julkilausuma toimenpiteistä sudensuojelun edistämiseksi.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Luonto-Liiton susiryhmä järjestää mielenilmauksen Norjan susien puolesta
Luonto-Liiton susiryhmä järjestää perjantaina mielenilmauksen Norjan susien puolesta. Norjalaisen eläinoikeusjärjestö NOAH:n mukaan Norjan sudensuojelualueella elävistä susilaumoista kolme on päätetty ampua tämän ja ensi vuoden aikana.
Susiryhmä kokoontuu 22.10.
Located in Blogi
Luonto-Liitto vetoaa maa- ja metsätalousministeriöön Suomen susien pelastamiseksi
Kannanhoidollinen metsästys on sudenhoitosuunnitelman keskeisin ongelma
Luonto-Liitto pitää uutta sudenhoitosuunnitelmaa monelta osin puutteellisena uhanalaisen suden suojelun kannalta. Maa- ja metsätalousministeriö esitteli luonnoksen uudeksi hoitosuunnitelmaksi torstaina 18.12.2014.
Luonto-Liiton lausunto sudenhoitosuunnitelmasta
Luonto-Liitto on antanut Maa- ja metsätalousministeriölle lausunnon uudesta Suomen susikannan hoitosunnitelman luonnoksesta.
Located in Blogi
Perhon susien salametsästäjien tuomio liian lievä
Perhon salakaato-oikeudenkäynnistä annettiin tänään käräjäoikeuden tuomio, joka asettaa 12 syytetylle vuoden ja kahden kuukauden ehdollisen vankeusrangaistuksen sekä neljän vuoden metsästyskiellon törkeästä metsästysrikoksesta. Luonto-Liitto pitää salametsästäjille annettua tuomiota turhan lievänä.
Located in Blogi
Sudentappolupia vastaan osoitetaan mieltä Helsingissä, Joensuussa ja Tampereella
Luonto-Liiton susiryhmä järjestää yhdessä muiden ympäristö- ja eläinjärjestöjen kanssa Eläköön sudet! -mielenosoituksen sudentappolupia ja maa- ja metsätalousministeriön susipolitiikkaa vastaan.
Located in Blogi
Aikuisten susien kuolemat kertovat sudenkaatolupien kohdentamisen epäonnistumisesta