Search results

33 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Luonto-Liiton susiryhmä ja Oikeutta eläimille keräävät nimiä EU:n susikantelun tueksi
Luonto-Liiton susiryhmä ja Oikeutta eläimille kannustavat ihmisiä allekirjoittamaan Euroopan komissiolle suunnatun vetoomuksen kannanhoidollisen metsästyksen lopettamiseksi ja rakentavamman susipolitiikan edistämiseksi Suomessa. Susi on Suomessa erittäin uhanalainen eläin, jonka kanta on Luonnonvarakeskuksen viimeisimmän arvion mukaan vain 220–245 yksilön suuruinen.
Located in Blogi
Luonto-Liitto kanteli suden kannanhoidollisesta metsästyksestä Euroopan komissioon
Kantelussa todetaan, että kannanhoidollinen metsästys rikkoo Euroopan unionin luontodirektiiviä sekä perusteluidensa että toteutuksensa osalta. Susi kuuluu Suomessa luontodirektiivin liitteen IV tiukasti suojeltuihin lajeihin poronhoitoalueen ulkopuolella.
Located in Blogi
Luonto-Liitto kutsuu lapsiperheet eläytymään suden maailmaan
Suden silmin – löytöretki suden maailmaan -tapahtuma on kaiken ikäisille lapsille tarkoitettu seikkailu, jossa tutustutaan suteen ja sen elämään elämyksellisillä toimintapisteillä.
Located in Blogi
Luonto-Liitto kutsuu perheitä ja koiria hyväntekeväisyystempaukseen susien puolesta
Kävele susien puolesta -tempauksessa otetaan kantaa suden suojelun puolesta ja kerätään varoja kouluvierailujen järjestämiseksi.
Luonto-Liitto onnittelee Mervi Laaksosta tiedonjulkistamisen valtionpalkinnosta
Luonto-Liiton susiryhmän puheenjohtajana 2005–2007 toimineelle biologi Mervi Laaksoselle on myönnetty tiedonjulkistamisen valtionpalkinto viime vuonna julkaistusta Susi-tietokirjasta.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Luonto-Liitto onnittelee Mervi Laaksosta tiedonjulkistamisen valtionpalkinnosta
Located in Blogi
Luonto-Liitto tempaisee ahtaalle ajettujen susien puolesta: "Suomalaisten tulisi arvostaa maamme uljainta suurpetoa"
Suomessa elää viimeisimpien arvioiden mukaan vain noin 200–235 sutta (Luonnonvarakeskus). Susi luokitellaan Suomessa erittäin uhanalaiseksi lajiksi. Sami Säynevirta sami.saynevirta@luontoliitto.fi p. 040 560 7303 luontoliitto.fi/susiryhma
Located in Blogi
Luonto-Liitto vaatii vaihtoehtoja susien tappamiselle
Luonto-Liiton susiryhmä ei hyväksy kaatolupien myöntämistä susille nykytilanteessa, sillä Suomen susikanta ei ole kestävällä tasolla.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Luonto-Liitto vetoaa kansainvälisesti Suomen susien pelastamiseksi
Luonto-Liitto vetoaa nyt EU-tasolla Suomen susien puolesta. Susien ystäviä kannustetaan kirjoittamaan Euroopan komission ympäristökomissaari Karmenu Vellalle ja pyytämään komissiota puuttumaan tiukasti suden kannanhoidolliseen metsästykseen Suomessa.
Located in Blogi
Luonto-Liitto vetoaa maa- ja metsätalousministeriöön Suomen susien pelastamiseksi