Search results

33 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Eurooppalaiset sudensuojelujärjestöt eivät hyväksy metsästystä osana suden kannanhoitoa
European Alliance for Wolf Conservation -sudensuojeluverkosto kokoontui viikonloppuna Helsingissä edistämään konkreettisia toimia suden elämän turvaamiseksi koko Euroopassa. Tapaamisen yhteydessä laadittiin julkilausuma toimenpiteistä sudensuojelun edistämiseksi.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Joka kuudes suomalaisista eurovaaliehdokkaista edistäisi eläinten hyvinvointia
Animalia, SEY ja Luonto-Liiton susiryhmä ovat mukana EU:n laajuisessa kampanjassa, jossa vaaleissa ehdolla olevia henkilöitä haastetaan tekemään lupauksia eläinten puolesta, mikäli he tulevat valituiksi parlamenttiin. Kampanja on osa eurooppalaisen eläinsuojelun kattojärjestö Eurogroup for Animalsin tekemää EU:n laajuista vaalityötä.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Norja jatkaa suden metsästystä vastustuksesta huolimatta
Kokonaiseen susilaumaan kohdistuva jahti sudelle tarkoitetulla suojelualueella Norjassa on alkanut tammikuun alussa.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Luonto-Liitto: Norjan susijahti vaarantaa Skandinavian susikannan elinvoimaisuuden
Norjan laajamittainen susijahti vaarantaa koko Skandinavian susikannan elinvoimaisuuden. Norjan ilmasto- ja ympäristöministeriö on myöntänyt luvan tappaa 75 % Norjan susikannasta.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Luonto-Liitto vetoaa maa- ja metsätalousministeriöön Suomen susien pelastamiseksi
Jopa neljännes Suomen uhanalaisista susista saatetaan metsästää kuluvan metsästyskauden aikana
Located in Susiryhmä
Taiteilijat lahjoittivat tukensa uhanalaiselle ja vainotulle sudelle
Joukko nimekkäitä taiteilijoita on lahjoittanut teoksiaan huutokaupattavaksi susien suojelun edistämiseksi Suomessa. Taidehuutokauppa järjestetään torstaina 8.12. Forum Box -taidegalleriassa, Helsingissä. #Greypride-huutokaupan järjestäjä on Luonto-Liiton susiryhmä.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Luonto-Liitto tempaisee ahtaalle ajettujen susien puolesta: "Suomalaisten tulisi arvostaa maamme uljainta suurpetoa"
Suomessa elää viimeisimpien arvioiden mukaan vain noin 200–235 sutta (Luonnonvarakeskus). Susi luokitellaan Suomessa erittäin uhanalaiseksi lajiksi. Sami Säynevirta sami.saynevirta@luontoliitto.fi p. 040 560 7303 luontoliitto.fi/susiryhma
Located in Blogi
Suomessa pitäisi olla vähintään 800 sutta, sanoo tuore ruotsalaistutkimus
Tukholman yliopiston kesällä julkaiseman tutkimuksen mukaan Suomessa pitäisi olla vähintään 800 sutta ja Ruotsissa 1200, jotta susikanta säilyisi elinvoimaisena.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Luonto-Liitto vetoaa kansainvälisesti Suomen susien pelastamiseksi
Luonto-Liitto vetoaa nyt EU-tasolla Suomen susien puolesta. Susien ystäviä kannustetaan kirjoittamaan Euroopan komission ympäristökomissaari Karmenu Vellalle ja pyytämään komissiota puuttumaan tiukasti suden kannanhoidolliseen metsästykseen Suomessa.
Located in Blogi