Search results

130 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Kasvukritiikin uusi aalto levittäytyy Suomeen
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Kampanjajärjestöt kannustavat yliopistoja reiluihin tietokonehankintoihin
Luonto-Liiton Kevätpäivät 2018
Valtakunnallinen teema- ja virkistysviikonloppu kaikille luontoliittolaisille ja muille kiinnostuneille.
Located in Tapahtumat
Ville Laitinen on Luonto-Liiton valtuuston uusi puheenjohtaja
Luonto-Liiton liittokokous on valinnut liittovaltuuston puheenjohtajaksi seuraavaksi kahdeksi vuodeksi Ville Laitisen, 27.
Ina Rosberg Luonto-Liiton puheenjohtajaksi
Pitkäaikainen Luonto-Liiton aktiivi, maisema-arkkitehtuurin opiskelija Ina Rosberg, 24, on valittu Luonto-Liiton puheenjohtajaksi vuodelle 2018 Luonto-Liiton valtuuston kokouksessa lauantaina Helsingissä.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Karhofest – luonnon ja musiikin festivaalia juhlittiin elokuun alussa
Luonnon ja musiikin liitosta syntyvä festivaali toteutui yhteistyössä Luonto-Liiton Savo-Karjalan piirin kanssa jo neljättä kertaa.
Located in Ajankohtaista
Luonto-Liitto juhlii 70-vuotista taivaltaan Suomen luonnon päivänä
Luonto-Liitto viettää valtakunnallista Suomen luonnon päivää, joka järjestetään ensimmäisen kerran 31.8.2013. Samalla Luonto-Liitto juhlii myös 70-vuotismerkkipäiväänsä.
Luonto-Liiton Siilin peukku Sini Saarelalle
Luonto-Liiton liittovaltuusto on myöntänyt Siilin peukku -kunniamaininnan Sini Saarelalle ansiokkaasta kansalaisaktivismista ja Arktiksen suojelun ja ilmastonmuutoksen torjunnan nostamisesta yhteiskunnalliseen keskusteluun.
Pia Pässilä jatkaa Luonto-Liiton puheenjohtajana
Luonto-Liiton liittovaltuusto valitsi Turussa lauantaina 23. marraskuuta puheenjohtajaksi hallintotieteiden maisteri Pia Pässilän, 30, Helsingistä. Pässilä on toiminut puheenjohtajana myös kuluvan vuoden ja ollut mukana Luonto-Liiton ilmasto- ja energiatoiminnassa. Aiemmin hän on ollut Luonto-Liiton Itämeri-jaostossa kouluvierailijana. Pässilä on kotoisin Inkeroisista Anjalankoskelta.
Ympäristöjärjestöt: Hossan kansallispuistoa ollaan vesittämässä
Hallitus esittää metsästyksen laajaa sallimista Hossaan perustettavassa kansallispuistossa. WWF:n, BirdLifen ja Luonto-Liiton mukaan tämä olisi alueen luonnonsuojelutavoitteiden vastaista, vähentäisi kansallispuiston houkuttelevuutta ja saattaisi pienentää sen aluetaloudellisia hyötyjä.