Search results

3 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Lasten luontokerho Turussa maanantaisin
Tervetuloa luontokerhoon! Alakouluikäisille lapsille suunnattu luontokerho alkaa syyskuussa. Kerhossa havainnoidaan ja tutkitaan luontoa, leikitään, askarrellaan ja tehdään pieniä retkiä lähiluontoon. Kerho kokoontuu joka maanantai Turun luonnonsuojelukeskusella (Martinkatu 5, 20180 Turku). Ensimmäinen kerhokerta on 21.9. klo 16:30-18:00. Sitovat ilmoittautumiset sähköpostitse kerho-ohjaajalle.
Syysretki Ruissalossa
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri järjestää päiväretken Ruissalon saarella 24.10. Lähde tutustumaan yhteen hienoimmista Turun lähiluontokohteista sekä Luonto-Liiton paikallistoimintaan ja ihmisiin. Retki on suunnattu nuorille ja etenkin uusille Turkuun saapuneille opiskelijoille. Kun haluat löytää luonto- ja ympäristöhenkistä tekemistä ja seuraa, osallistu Luonto-Liiton toimintaan!
Nuorten sienitieteellinen retki Uutelaan
Tule tutustumaan sienien mahtavaan maailmaan! Syksyisellä viikonloppuretkellä tutustumme sieniin metsäretkellä asiantuntijan opastuksella, poimimme syötävät ja määritämme muut.