Search results

4 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Earth Hour -illanvietto
Näytetään valomerkki ilmaston puolesta. Sammutetaan turhat valot!
Ilmastovaalipaneeli
Olemme mukana järjestämässä vaalipaneelia. Tule kuulemaan ehdokkaiden näkemyksiä ja tekemään yhdessä ilmastovaaleja! Paneelissa eduskuntavaaliehdokkaat vastaavat kiperiin kysymyksiin ilmastonmuutoksen torjunnasta. Mihin mennessä Suomen tulisi olla hiilineutraali? Pitäisikö turpeen ja kivihiilen käyttö kieltää? Kuka kannattaa lentoveroa?
Tavaranvaihtopäivät
Tuo tullessasi, vie mennessäsi!
Leirinohjaajakoulutus
Luonto-Liiton leiriohjaajakoulutus Jyväskylässä päiväkoulutuksena 30.-31.3. Kumpanakin päivänä klo 9-17. Hinta 30e jäsenille/ 35e ei jäsenille. Koulutus järjestetään Jyväskylän keskustan läheisyydessä ja koulutuspäivät sisältävät vegaanisen lounaan ja välipalaa. Koulutus on polku Luonto-Liiton kesäleireille ohjaajaksi. Ilmoittautuminen koulutukseen laittamalla viestiä: kessu(at)luontoliitto.fi Laita viestin otsikoksi LEIRIOHJAAJAKOULUTUKSEEN ILMOITTAUTUMINEN ja seuraavat tiedot: 1. Nimi 2. Yhteystiedot: postiosoite, sähköpostiosoite ja puhelinnumero 3. Erityisruokavalio/allergiat 4. Onko sinulla auto käytetävissä koulutusviikonloppuna 5. Oletko Luonto-Liiton jäsen 6. Muuta huomioitavaa/terveisiä. Lisätietoja käytännön asioista ilmoittautumisen jälkeen.
Located in Ajankohtaista