Search results

4 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Metsäryhmän tapaaminen Tampereella 23.3.
Metsäryhmä kokoontuu Tampereella kokoustamaan ja kouluttautumaan niin metsäkartoitushommissa kuin paikallisvaikuttamisessa.
Located in Ajankohtaista
Teeri- ja pöllöretki Kurjenrahkan kansallispuistossa
Vanhassa metsässä alkukeväisen yön pimeydessä voi kuulla viirupöllön tai huuhkajan kumeaa huhuilua tai helmipöllön puputusta. Aamun sarastuksessa teeret kerääntyvät soitimelle, ja onnekas tarkkailija pääsee todistamaan niiden turnajaisia. Lähde kanssamme Kurjenrahkan kansallispuistoon viettämään maaliskuista yötä pöllöjen metsässä ja aamua teerisuon laidalla - ehkäpä onni on myötäinen ja teemme hienoja havaintoja!
Located in Tapahtumat
Ilmasto ja metsä -seminaari
Ilmastonmuutos- ja metsä-aiheisessa seminaarissa on kaksi asiantuntijapuheenvuoroa sekä yleistä keskustelua teemoista. Seminaarin puhujat julkistetaan pian!
Ilmasto ja metsä -vaalipaneeli
Tervetuloa Savo-Karjalan vaalipiirin ilmasto- ja metsäaiheiseen vaalipaneeliin. Paneeliin osallistuvat eduskuntapuolueiden nuoret ehdokkaat. Tapahtuma järjestetään Kerubin salissa lauantaina 23.3. klo 13-16. Vaalipaneelin puheenjohtajana toimii Ismo Tuormaa.