Search results

4 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Älä osta mitään -viikko
Älä osta mitään -tapahtumaviikko tarjoaa yhteisöllistä tekemistä shoppailun sijaan sekä herättelee ihmisiä pohtimaan kulutuskulttuurin mielekkyyttä ja haittavaikutuksia.
Ilmastolakkotempaus Turussa
Turussa marssitaan jälleen ilmaston puolesta perjantaina 29.11. Tule mukaan!
Lasten luontokerho Turussa maanantaisin
Tervetuloa luontokerhoon! Alakouluikäisille lapsille suunnattu luontokerho starttaa syyskuussa Turussa. Kerhossa havainnoidaan ja tutkitaan luontoa, leikitään, askarrellaan ja tehdään pieniä retkiä lähiluontoon.
Jouluaskartelu- ja hengailuilta Tuorlan saunamökillä
Marraskuun viimeisenä perjantaina Älä osta mitään -päivä herättelee pohtimaan kriittisesti kulutusvalintoja ja niiden vaikutusta ympäristöön. ÄOM-päivää vietetään vastaliikkeenä yltiöpäiselle kulutuskulttuurille, jota Black Friday lietsoo. Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri järjestää Kaarinassa Tuorlan saunamökillä hengailuillan, jossa vietetään aikaa luonnon rauhassa kulutuskuplan ulkopuolella ja ostamisen sijaan tehdään itse. Tervetuloa mukaan askartelemaan joulukortteja ja tekemään kynttilöitä kierrätysmateriaaleista, herkuttelemaan, saunomaan ja tunnelmoimaan iltanuotiolla!