Search results

4 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Syysmyrsky — koko perheen luontotapahtuma
Tervetuloa koko perheen ilmaiseen luontoseikkailuun Niihaman majalle!
Tavaranvaihtopäivät
Nyt on syyssiivouksen aika! Tuo turhat tavarasi jo kuudensille tavaranvaihtopäivillemme toimistollemme ja vie mukanasi vaihdossa itselle tarpeellista. Vaikka kaapistasi ei löytyisikään turhaa tavaraa, voit silti tulla penkomaan!
Lasten luontokerho Turussa maanantaisin
Tervetuloa luontokerhoon! Alakouluikäisille lapsille suunnattu luontokerho starttaa syyskuussa Turussa. Kerhossa havainnoidaan ja tutkitaan luontoa, leikitään, askarrellaan ja tehdään pieniä retkiä lähiluontoon.
Pimeä retki Tourujoelle
Huhuu! Pimeä Tourujoki kutsuu kaikkia pelokkaita ja pelkäämättömiä retkeilijöitä seikkailulle. Luvassa pelottavia ja vähemmän pelottavia rasteja sekä jännittävää purtavaa.Retki on kaikille avoin ja maksuton. Oma muki ja valonlähde (taskulamppu, lyhty ym.) mukaan. Tourujoen luontopolku on noin 900 m pitkä ja retken arvioitu kesto on noin 40 min. Ilmoittaudu Inkalle viestillä tai puhelimitse: 041 4409099 Lähtö lauantaina 2.11. klo 17 Tourukadun päästä. Retkellä voit liittyä Luonto-Liiton jäseneksi vuodelle 2020 (loppuvuoden jäsenyys maksutta). Liity laumaan ja tule seikkailemaan!
Located in Ajankohtaista