Search results

2 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Avohakkuut historiaan jatkot 17.11.2018
Avohakkuut historiaan -kampanja siirtyy seuraavaan vaiheeseen kansalaisaloitteen luovuttamisen jälkeen. Tule mukaan juhlimaan saavutettua tukijamäärää sekä suunnittelemaan kampanjan jatkoa!
Located in Ajankohtaista
Retkiruokakurssi
Mitä kaikkea voi valmistaa kuivatuista raaka-aineista retkikeittimellä? Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin retkiruokakurssilla tutustutaan retkikeittimellä kokkaamiseen ja raaka-aineiden kuivatukseen. Tämän kurssin jälkeen syöt patikkaretkillä muutakin kuin pelkkää yllätyspataa! Kurssi alkaa perjantaina 16.11. Turussa johdantoillalla, jossa tutustutaan retkiruokailuun ja kuivurin käyttöön sekä valmistellaan raaka-aineita kuivattavaksi. Lauantaina 17.11. tyhjennetään kuivuri ja pussitetaan ainekset. Sunnuntaina 18.11. tehdään retki Kaarinassa sijaitsevalle Vaarniemenkalliolle ja kokeillaan retkiruuan valmistamista käytännössä. Kurssin eri osiin voi osallistua erikseen ja retkelle voi tulla mukaan myös ihan muuten vain. Ilmoittautumisaikaa on 12.11. saakka.
Located in Tapahtumat