Search results

204 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Hatarasti perusteltu ötökkälaki aiheuttaisi haittaa metsänomistajille ja luonnolle
Hallituksen esitys metsätuhojen torjuntaa koskevaksi laiksi, eli niin sanottu ötökkälaki, on parhaillaan eduskunnan käsittelyssä. Lainsäädäntöön esitetyt muutokset lisäävät toteutuessaan metsänomistajan velvollisuuksia ja kustannuksia sekä aiheuttavat suuria haittoja metsäluonnon monimuotoisuudelle. Tutkimustietoon perustuva näyttö kiristysten tarpeellisuudesta puuttuu.
Ympäristöjärjestöt: Hossan kansallispuistoa ollaan vesittämässä
Hallitus esittää metsästyksen laajaa sallimista Hossaan perustettavassa kansallispuistossa. WWF:n, BirdLifen ja Luonto-Liiton mukaan tämä olisi alueen luonnonsuojelutavoitteiden vastaista, vähentäisi kansallispuiston houkuttelevuutta ja saattaisi pienentää sen aluetaloudellisia hyötyjä.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Metsähallituksen hakkuut Paljakan luonnonpuiston ympäristössä keskeytettävä
Valtion metsiä hallinnoivan Metsähallituksen metsätalousyhtiö hakkaa parhaillaan arvokkaita luonto- ja retkeilyalueita Paljakan luonnonpuiston lähistöllä Puolangalla Kainuussa. (21.11.2017)
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Malminkartanon koululaiset runoilivat uhanalaisesta lähimetsästään
Koululaisten lempipaikkoja lähimetsässä esittelevä Minun Kartanonmetsäni -näyttely on avoinna Malminkartanon kirjastossa.