Search results

117 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Talviluontoleirit Nuuksiossa kutsuvat! Ilmoittaudu nyt!
Luonto-Liiton Uudenmaan piiri järjestää lasten luontoleirin 18.-21.2.2014 ja perheleirin 21.-23.2.2014.
Located in Ajankohtaista
Vapaakauppasopimukset uhkaavat ympäristöä, kansalaisoikeuksia ja demokratiaa
Luonto-Liitto järjestää huomenna yhdessä monien muiden järjestöjen ja tahojen kanssa TTIP-, CETA- ja TISA -vapaakauppaneuvotteluiden vastaisen toimintapäivän.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Mielenosoitus yhdistää rauhan- ja ympäristöväen
Perjantaina 24. lokakuuta Helsingissä järjestetään YK:n päivänä yhteinen ympäristö- ja rauhanliikkeiden mielenosoitus. Kokoontuminen tapahtuu kello 16 Eduskuntatalolla, josta mielenosoituskulkue lähtee liikkeelle kello 17. Kulkue kiertää keskustassa Mannerheimintien, Aleksanterinkadun, Mikonkadun ja Kaivokadun kautta. Osana tapahtumaa ympäristö- ja rauhanjärjestöt nostavat esille ajankohtaisia vaatimuksia.
Susiaiheinen Vainupäivä Tampereella
Koko perheen tapahtumassa tutustutaan susien maailmaan!
Located in Blogi
Hämeenlinnassa rokataan viikonloppuna susien puolesta
Sudet sekä Luonto-Liiton Salakaadot seis -kampanja ovat tänä vuonna osana Ämyrockia, kun Suomen vanhin ilmainen rock-festivaali ja tapahtuma järjestetään tulevana viikonloppuna jo 39. kerran.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Älä osta mitään -päivä lähestyy – tule mukaan suunnitteluun!
Kulutuskriittistä Älä osta mitään -päivää vietetään jälleen marraskuun viimeisenä perjantaina 29.11.2013. Tänä vuonna päivän teemana on joulu, ja ÄOM aikoo haastaa ensimmäistä kertaa kuluttajat ympäri maan kokonaisen krääsättömän joulukuun viettoon!
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet / Ajankohtaista
Taiteilijat lahjoittivat tukensa uhanalaiselle ja vainotulle sudelle
Joukko nimekkäitä taiteilijoita on lahjoittanut teoksiaan huutokaupattavaksi susien suojelun edistämiseksi Suomessa. Taidehuutokauppa järjestetään torstaina 8.12. Forum Box -taidegalleriassa, Helsingissä. #Greypride-huutokaupan järjestäjä on Luonto-Liiton susiryhmä.
Nuorten ympäristöilta Helsingin keskustoimistolla
Tule kuulemaan ja keskustelemaan kanssamme luonnon ja muun ympäristön suojelusta sekä mahdollisuudesta tulla mukaan tiimiimme.
Located in Tapahtumat
Susiryhmä kokoontuu 22.10.
Eläköön sudet - valtakunnallinen susitoimintapäivä
Susiryhmä järjestää 5. huhtikuuta suden suojelun kehittämiseen keskittyvän valtakunnallisen toimintapäivän.