Search results

89 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Tea Tawast Luonto-Liiton susiryhmän puheenjohtajaksi
"Luonto ei ole ihmisten yksinoikeus, se kuuluu kaikille eläville olennoille. Toivon, että susiin kohdistuvat ennakkoluulot murretaan ja susien annetaan elää ilman vainoa ja salakaatoja. Susista pitää tarjota enemmän faktatietoa, ettei lajia leimata häiriöksi. On tärkeää, että myös tulevat sukupolvet näkevät Suomen rikkaan ja monipuolisen luonnon, johon kuuluu erilaisia suurpetoja", sanoo Tea Tawast, 25.
Luonto-Liitto: Susien pantaseurantapalvelu tulee sulkea toistaiseksi
Luonto-Liitto on erittäin huolestunut kahden edeltävän viikon aikana järjestön tietoon tulleista susien salametsästystapauksista ja niiden yrityksistä.
Luonto-Liitto: Susien pantaseurantapalvelu tulee sulkea toistaiseksi
21 luonnonsuojelujärjestöä vaatii yhteispohjoismaista suurpetokantojen hoitoa
21 luonnonsuojelujärjestöä Suomesta, Ruotsista ja Norjasta vetoaa tänään yhdessä maidensa hallituksiin, jotta uhanalaisten suurpetojen kantojen hoito suunniteltaisiin jatkossa yhteispohjoismaisesti. Järjestöillä on kaikkiaan yli 650 000 jäsentä ja tukijaa. Yhteinen kannanhoito on järjestöjen mielestä aloitettava sudesta, jonka suojelutilanne on suurpedoista huonoin niin Suomessa, Ruotsissa kuin Norjassakin.
Matkanjärjestäjät sitoutuivat vastustamaan trofeemetsästystä
Kampanjointi villieläinten kasvatusta, trofeemetsästystä ja muuta villieläinten hyväksikäyttöä vastaan tuottaa tulosta. Useat johtavat Etelä-Afrikan matkanjärjestäjät ja safariyrittäjät ovat sitoutuneet vastustamaan villieläimiä hyväksikäyttäviä toimintamuotoja.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Susiryhmä luovuttaa Euroopan komissiolle vetoomuksen Suomen susikannan pelastamiseksi
Luonto-Liiton susiryhmä luovuttaa perjantaina (20.6.2014) vetoomuksen Suomen susien puolesta Euroopan komission ympäristöasioiden pääosaston johtaja Aurel Ciobanu-Dordealle. Vuoden 2013 aikana yli 11 000 nimeä keränneessä kansainvälisessä vetoomuksessa Demand EU take action to save the endangered wolf in Finland vaaditaan EU:lta toimia Suomen susikannan pelastamiseksi.
Perhon susien salametsästys suunnitelmallista
Vuonna 2013 Perhossa tapahtuneen susien salakaatojen oikeuskäsittely alkoi eilen valmisteluistunnolla Kokkolan käräjäoikeudessa.
Perhon susien salametsästys suunnitelmallista
Located in Blogi
Hämeenlinnassa rokataan viikonloppuna susien puolesta
Sudet sekä Luonto-Liiton Salakaadot seis -kampanja ovat tänä vuonna osana Ämyrockia, kun Suomen vanhin ilmainen rock-festivaali ja tapahtuma järjestetään tulevana viikonloppuna jo 39. kerran.
Luonto-Liiton lausunto sudenhoitosuunnitelmasta
Luonto-Liitto on antanut Maa- ja metsätalousministeriölle lausunnon uudesta Suomen susikannan hoitosunnitelman luonnoksesta.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet / Ajankohtaista