Search results

35 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Luonto-Liitto: Susien pantaseurantapalvelu tulee sulkea toistaiseksi
Luonto-Liitto on erittäin huolestunut kahden edeltävän viikon aikana järjestön tietoon tulleista susien salametsästystapauksista ja niiden yrityksistä.
Located in Blogi
Susiryhmä luovuttaa Euroopan komissiolle vetoomuksen Suomen susikannan pelastamiseksi
Luonto-Liiton susiryhmä luovuttaa perjantaina (20.6.2014) vetoomuksen Suomen susien puolesta Euroopan komission ympäristöasioiden pääosaston johtaja Aurel Ciobanu-Dordealle. Vuoden 2013 aikana yli 11 000 nimeä keränneessä kansainvälisessä vetoomuksessa Demand EU take action to save the endangered wolf in Finland vaaditaan EU:lta toimia Suomen susikannan pelastamiseksi.
Perhon susien salametsästys suunnitelmallista
Vuonna 2013 Perhossa tapahtuneen susien salakaatojen oikeuskäsittely alkoi eilen valmisteluistunnolla Kokkolan käräjäoikeudessa.
Perhon susien salametsästys suunnitelmallista
Located in Blogi
Taiteilijat lahjoittivat tukensa uhanalaiselle ja vainotulle sudelle
Joukko nimekkäitä taiteilijoita on lahjoittanut teoksiaan huutokaupattavaksi susien suojelun edistämiseksi Suomessa. Taidehuutokauppa järjestetään torstaina 8.12. Forum Box -taidegalleriassa, Helsingissä. #Greypride-huutokaupan järjestäjä on Luonto-Liiton susiryhmä.
Suomessa pitäisi olla vähintään 800 sutta, sanoo tuore ruotsalaistutkimus
Tukholman yliopiston kesällä julkaiseman tutkimuksen mukaan Suomessa pitäisi olla vähintään 800 sutta ja Ruotsissa 1200, jotta susikanta säilyisi elinvoimaisena.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Joka kuudes suomalaisista eurovaaliehdokkaista edistäisi eläinten hyvinvointia
Animalia, SEY ja Luonto-Liiton susiryhmä ovat mukana EU:n laajuisessa kampanjassa, jossa vaaleissa ehdolla olevia henkilöitä haastetaan tekemään lupauksia eläinten puolesta, mikäli he tulevat valituiksi parlamenttiin. Kampanja on osa eurooppalaisen eläinsuojelun kattojärjestö Eurogroup for Animalsin tekemää EU:n laajuista vaalityötä.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Eurooppalaiset sudensuojelujärjestöt eivät hyväksy metsästystä osana suden kannanhoitoa
European Alliance for Wolf Conservation -sudensuojeluverkosto kokoontui viikonloppuna Helsingissä edistämään konkreettisia toimia suden elämän turvaamiseksi koko Euroopassa. Tapaamisen yhteydessä laadittiin julkilausuma toimenpiteistä sudensuojelun edistämiseksi.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Luonto-Liiton susiryhmä järjestää mielenilmauksen Norjan susien puolesta
Luonto-Liiton susiryhmä järjestää perjantaina mielenilmauksen Norjan susien puolesta. Norjalaisen eläinoikeusjärjestö NOAH:n mukaan Norjan sudensuojelualueella elävistä susilaumoista kolme on päätetty ampua tämän ja ensi vuoden aikana.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Luonto-Liitto vetoaa maa- ja metsätalousministeriöön Suomen susien pelastamiseksi