Search results

135 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Tea Tawast Luonto-Liiton susiryhmän puheenjohtajaksi
"Luonto ei ole ihmisten yksinoikeus, se kuuluu kaikille eläville olennoille. Toivon, että susiin kohdistuvat ennakkoluulot murretaan ja susien annetaan elää ilman vainoa ja salakaatoja. Susista pitää tarjota enemmän faktatietoa, ettei lajia leimata häiriöksi. On tärkeää, että myös tulevat sukupolvet näkevät Suomen rikkaan ja monipuolisen luonnon, johon kuuluu erilaisia suurpetoja", sanoo Tea Tawast, 25.
Luonto-Liitto: Susien pantaseurantapalvelu tulee sulkea toistaiseksi
Luonto-Liitto on erittäin huolestunut kahden edeltävän viikon aikana järjestön tietoon tulleista susien salametsästystapauksista ja niiden yrityksistä.
Luonto-Liitto: Susien pantaseurantapalvelu tulee sulkea toistaiseksi
Located in Blogi
Susiryhmä luovuttaa Euroopan komissiolle vetoomuksen Suomen susikannan pelastamiseksi
Luonto-Liiton susiryhmä luovuttaa perjantaina (20.6.2014) vetoomuksen Suomen susien puolesta Euroopan komission ympäristöasioiden pääosaston johtaja Aurel Ciobanu-Dordealle. Vuoden 2013 aikana yli 11 000 nimeä keränneessä kansainvälisessä vetoomuksessa Demand EU take action to save the endangered wolf in Finland vaaditaan EU:lta toimia Suomen susikannan pelastamiseksi.
Perhon susien salametsästys suunnitelmallista
Vuonna 2013 Perhossa tapahtuneen susien salakaatojen oikeuskäsittely alkoi eilen valmisteluistunnolla Kokkolan käräjäoikeudessa.
Perhon susien salametsästys suunnitelmallista
Located in Blogi
Hämeenlinnassa rokataan viikonloppuna susien puolesta
Sudet sekä Luonto-Liiton Salakaadot seis -kampanja ovat tänä vuonna osana Ämyrockia, kun Suomen vanhin ilmainen rock-festivaali ja tapahtuma järjestetään tulevana viikonloppuna jo 39. kerran.
Luonto-Liiton lausunto sudenhoitosuunnitelmasta
Luonto-Liitto on antanut Maa- ja metsätalousministeriölle lausunnon uudesta Suomen susikannan hoitosunnitelman luonnoksesta.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet / Ajankohtaista
Taiteilijat lahjoittivat tukensa uhanalaiselle ja vainotulle sudelle
Joukko nimekkäitä taiteilijoita on lahjoittanut teoksiaan huutokaupattavaksi susien suojelun edistämiseksi Suomessa. Taidehuutokauppa järjestetään torstaina 8.12. Forum Box -taidegalleriassa, Helsingissä. #Greypride-huutokaupan järjestäjä on Luonto-Liiton susiryhmä.
Suomessa pitäisi olla vähintään 800 sutta, sanoo tuore ruotsalaistutkimus
Tukholman yliopiston kesällä julkaiseman tutkimuksen mukaan Suomessa pitäisi olla vähintään 800 sutta ja Ruotsissa 1200, jotta susikanta säilyisi elinvoimaisena.