Search results

152 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Leo Stranius: EU-komission ehdotus vuoden 2030 energia- ja ilmastotavoitteiksi surkea
Euroopan komission tuoreet päästövähennystavoitteet ovat täysin riittämättömiä. Tällä tavoitetasolla matka kohti 4-6 asteen lämpenemistä jatkuu vääjäämättä.
21 luonnonsuojelujärjestöä vaatii yhteispohjoismaista suurpetokantojen hoitoa
21 luonnonsuojelujärjestöä Suomesta, Ruotsista ja Norjasta vetoaa tänään yhdessä maidensa hallituksiin, jotta uhanalaisten suurpetojen kantojen hoito suunniteltaisiin jatkossa yhteispohjoismaisesti. Järjestöillä on kaikkiaan yli 650 000 jäsentä ja tukijaa. Yhteinen kannanhoito on järjestöjen mielestä aloitettava sudesta, jonka suojelutilanne on suurpedoista huonoin niin Suomessa, Ruotsissa kuin Norjassakin.
Located in Blogi
Lausunto Itä-Lappiin perustettavia valtion luonnonsuojelualueita koskevista asetusluonnoksista
Luonto-Liitto esittää parannuksia Itä-Lappiin perustettavien valtion luonnonsuojelualueiden rajauksiin.
Located in Ajankohtaista
Kuluttajien energianeuvontaa ei saa lakkauttaa
Luonto-Liitto, Greenpeace, Ilmastovanhemmat, Maan ystävät, Suomen luonnonsuojeluliitto ja WWF Suomi vetosivat keskiviikkona 1. lokakuuta hallitukseen ja Energiavirastoon valtakunnallisen kuluttajien energianeuvonnan säilyttämiseksi.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet
Ympäristö- ja kehitysjärjestöjen kirje pääministeri Alexander Stubbille
Euroopan energiatulevaisuus ja ilmastotavoitteet vuodelle 2030 linjataan lokakuussa. On tärkeää, että jo loppuviikon Eurooppa-neuvosto vauhdittaa riittävien ja reilujen tavoitteiden asettamista
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet / Ajankohtaista
Ympäristöjärjestöt vetoavat: Valtakunnallista kuluttajien energianeuvontaa ei saa lakkauttaa
Luonto-Liitto, Greenpeace, Ilmastovanhemmat, Maan ystävät, Suomen luonnonsuojeluliitto ja WWF Suomi vetoavat hallitukseen ja Energiavirastoon.
Located in Ajankohtaista / Tiedotteet / Ajankohtaista
Yksinkertaistava uutisointi hankaloittaa kokonaiskuvan muodostamista ilmastonmuutoksesta
Luonto-Liitto kommentoi Helsingin Sanomien uutista, jossa käsiteltiin ilmastonmuutosta metsätaloudelle hyödyllisenä ilmiönä.
Donald Trump ja Pariisin ilmastosopimus
Yksi on varmaa. Donald Trump ei pysty romuttamaan Pariisin ilmastosopimusta. Ainakaan heti.
Vetoomus Vienan reitin turvaamiseksi osana Suomen satavuotisjuhlallisuuksia
Luonto-Liitto vetoaa Maatalous- ja ympäristöministeriin Suomussalmella sijaitsevan historiallisen Vienan reitin suojelemiseksi.
Lausunto Metsähallituksen luonnoksesta Etelä-Suomen luonnonvarasuunnitelmaksi
Suunnitelmaluonnokseen on kirjattu paljon toimia, joilla on merkitystä luonnon monimuotoisuuden turvaamisessa. Suuri ongelma on kuitenkin, että käytännössä kaikki mitattavat konkreettiset tavoitteet näiltä toimilta puuttuvat.